رنگ خودرو

کی سی سی

مکمل رنگ کی سی سی kcc

کی سی سی

شرکت ایپک مهر ، وارد کننده و نمایندگی رسمی و انحصاری رنگ و لوازم مربوط به رنگ خودروی کارخانه کی سی سی کره در ایران می باشد و انواع محصولات این کارخانه را به شرح ذیل آماده فروش نموده است:

KCC

شرکت کی سی سی کره جنوبی یکی از بهترین و معروفترین شرکت های تولید رنگ خودرو در جهان می باشد که پیشینه قدرتمندی در این زمینه دارد. این شرکت در سال 1958 در کره جنوبی تاسیس گردید و اکنون نزدیک به 24 کارخانه در سرتاسر این کره خاکی احداث نموده است که تمامی کارخانجات، تحت نظر و تحت لیسانس شرکت اصلی کی سی سی واقع در کره جنوبی مشغول به کار می باشند.

شرکت کی سی سی در سال 2006 فعالیت خود را در کشور ترکیه توسعه داد و کارخانه کی سی سی ترکیه را احداث نمود.

کارخانه کی سی سی واقع در استانبولِ ترکیه که تحت نظر متخصصین کره ایِ همان شرکت به تولید محصولات با کیفیتِ کی سی سی مشغولند، یک فرصت عالی برای خاورمیانه و بخصوص کشور عزیزمان ایران بشمار می رود، به این صورت که اولا نقاشانِ ما می توانند به محصولات کی سی سی ساخته شده در ترکیه با همان کیفیتِ محصولات کی سی سیِ کره جنوبی دسترس داشته باشند، دوما به خاطر نزدیکی فاصله کارخانه کی سی سی ترکیه به ایران، محصولات این کارخانه با قیمت ارزانتری به دست مشتریان گرامی می رسد.

شرکت ایپک مهر تجارت ارس وارد کننده و نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات کره ای کی سی سی در ایران می باشد و محصولات این شرکت را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت آماده ارائه به مشتریان عزیز و گرانقدر نموده است.